28 سالگی در گوشه ای از خاورمیانه

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

روز اول عید

1-دیشب با دختر عمو حرف میزدیم.واقعا هدف از زندگی چیه؟هر چیه مطمعنم هدف خوبی و خوب بودنه هدف بدی  و بد بودن نمیتونه باشه.هدف چشم در آوردن نمیتونه باشه.هدف فخر و به رخ کشیدن نمیتونه باشه.

مگه میشه ارزش و ملاک زندگی همه رو یکی دونست؟

ولی هدف هرچی هست من اون حرف ها و اون ذهن رو نمیفهمم و نمیخوام بفهم و خداروشکر میکنم که نمیفهمم و از خدا میخوام کمکم کنه هیچ وقت نفهمم و هیچ وقت حتی بدترین دشمنم رو هم به اون چشم نگاه کنم.

زندگی همه بالا پایین داره.خوب و بد داره.کاش یاد بگیرم وقتی بالام خداروشکر کنم و ازش بخوام بالا بمونم و برم بالاتر،متواضع باشم و یادم باشه میتونستم پایین باشم اما خدا کمکم کرده بالام.وقتی پاییینم یادم باشه تموم میشه و میرم بالا باز اما خودمو و شخصیتمو وجدان و اصالتمو حفظ کنم و خدا واخلاق و صبور بودن رو از یاد نبرم.

2-امروز خیلی خوب بود.خداروشکر.

خودم رو سپردم دست خدا و روزگار با حس و انرژی مثبت.

سعی کردم بخندم و خوشحال باشم و مثبت.

3-دلم برای عزیز تر از خواهرم کبابه.هرچقدرم بگی تقصیر خودشه.اون بچه چه گناهی کرده؟چجوری تصمیم بگیره؟یع جای بدیه.نه راه پس داره نه پیش.یه جاده ای که نمیدونه باید بره یا نه.هیچ جا رو نمیبینه.خیلی سخته.خیلی.

ولی تو زندگی دیگران رفتن و دل شکستن خیلی بده ها.من خودمم تو یه همچین حالتی ام.کاش بتونم درست ترین تصمیم رو بگیرم.

4-امسال میخوام یکم عاقل تر باشم و یکم دید قبلی داشته باشم.

5-سعی کردم بخندم و دیگران رو هم بخندونم و زیباتر و شادتر باشم.

6-خدایا نگرانیم بابت دانشگاه رو خودت برطرف کن.

7-خدایا دو راهی و دودلیم رو خودت برطرف کن و کمکم کن به بهترین نحو راه عالی رو پیدا کنم.

8-یادم باشه دلم یه زندگی پربار میخواد با تلاش زیاد و دغدغه های بزرگ.

بستر خور و خواب و خشم و شهوت و البته شوهر و خونه و زندگی ... نمیخواد.

اراده کن و یه کار متفاوت انجام بده

  • ۹۶/۰۱/۰۲
  • آناهید هیچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی