28 سالگی در گوشه ای از خاورمیانه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آدمم دیگه

مگه قراره آپولو هوا کنم؟خب یه انسانم دیگه با یک زندگی انسانی.

میتوانم هر روز به فکر شستن و شو و نظافت باشم.

میتونم برم سرکار و بیام خونه.

نمیدونم چرا همش فک میکنم باید یه کار سخت و خاص انجام بدم.

حس راحتی بهم نمیسازه نمیدونم چرا.

دوستم نداره تو حس روزمرگی و یکنواختی و بی اثری غرق شم.اما هر کار میکنم هم راضی نیستم.

هم راضی نیستم و هم کارهام رو به درستی انجام نمیدم.توی کارم غرق نمیشم.پس پیشرفت خفنی هم نمیکنم.

و اینکه ذهنم همش تلقین منفی داره جدا از وسواس فکری ای که درگیرشم.

و من باید راه حل،حل کردن تمام این مشکلات رو پیدا کنم.

  • ۹۶/۰۱/۲۰
  • آناهید هیچی

نظرات (۱)

بگرد ببین چی دوست داری


***خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی یا همدیگر دنبال کنیم***

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی