28 سالگی در گوشه ای از خاورمیانه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
 
از خودم میپرسم«تنهایی چطوری میشه ادامه داد؟»
.
.
خیلی وقت ها خیلی جاها شده فکر کنیم چقدر تو راهی که داریم میریم تنها هستیم. من به کرات این احساس و داشتم.. لحظه های خیلی زیادی که احساس کردم از کل دنیا جدا هستم و هیچ کس من و نمیفهمه.
لحظه هایی که تو دنیای خودم غرق شدم و برای تنهایی خودم گریه کردم. خیلی زیاد بودن این لحظه ها.
.

از خیابان کریمخان شروع میکنم به سمت هفت تیر تند تند راه رفتن، تازه از امتحان تافل سازمان سنجش بیرون اومدم.. بعد از سه بار امتحان دادن ، یعنی اینبار میشه؟
.

روی صندلی فرودگاه آتلانتا نشستم، پروازم از ایران تازه به زمین نشسته و برای اولین بار با دو تا چمدون رسیدم این ور دنیا.. به اطرافم نگاه میکنم که پر از ادمهایی هستن که باهاشون هیچ نقطه اشتراکی نمیبینم. احساس میکنم تنهاترین ادم دنیا هستم.
.

توی تاریکی مطلق تو خونه نیمه خالی ، تنها ،این ور کره خاکی نشستم، برق ها رفته.. وسط دسامبر هست ، خیلی ها رفتن سفر و دارن اینجا تعطیلات کریسمس و جشن میگیرن، من اما تو تاریکی روی تختم نشستم به تمام روزهای سختی که بعد این چهار ماه از ایران اومدن به امریکا بهم‌گذشته فکر میکنم.
.

اکثر این مواقع وقتی حس تنهایی پر رنگ ترین حس دنیا برام میشد، شروع میکردم به نوشتن.. نوشتن از اینکه چرا دلگیرم..تا بعد ها بتونم به این احساساتم برگردم و بدونم روزهای سخت و پشت سر گذاشتم و از پس مرحله های مختلف بر اومدم. تنهاییِ خودتون رو در آغوش بکشید، بپذیریدش.. خیلی تلخه، خیلی دردناکه، اما کمک مون میکنه ادامه بدیم.
.

خیلی وقتها توی تنهایی هامون، قدرتی و پیدا میکنیم که در خودمون نمیدیدیم.. فکر میکردیم تنهایی نمیتونیم ادامه بدیم، اما واقعیت این نیست که تنهایی نمیتونیم ادامه بدیم..این فقط یه تفکره. واقعیت اینه که ما تنها به دنیا اومدیم و تنها هم از این دنیا میریم.. این وسط یه وقتهایی حال خوب قسمتون میشه، تنهایی مون پر میشه با ادمهای دیگه، ادمهایی که دوستشون داریم.. ولی یه وقتی یه جایی ممکنه به هر دلیلی از دستشون بدیم.
.
وقتی که حس تنهایی میاد سراغت به تمام چیزهای خوبی که در خودت داری فکر کن..دونه دونه خوبی هاتو، توانایی هاتو، بشمار و خودت و رو در آغوش بکش، برای تمام این مسیری که به تنهایی طی کردی. برای تمام وقتهایی که کسی دردت رو نفهمید، برای تمام وقتهایی که خودت هم دم لحظه های خودت بودی. هیچ کس بهتر از خود ما برای خودمون دل نمیسوزونه. مراقب خودمون باشیم♥️ چرا که وجودمون ارزشمنده
  • ۹۹/۰۵/۰۷
  • آناهید هیچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی