28 سالگی در گوشه ای از خاورمیانه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

نامه ای به عزیزم

دوست عزیز من.من ناراحتیت رو درک میکنم.فکر کنم منم بودم قدر تو ناراحت میشدم.

ولی میدونی که هیچکدوم از اینا باعث نمیشه تو بی ارزش یا شکست خورده باشی از دید من.

تو فقط یه تجربه به دست اوردی هر چند میدونم که سخت.

ولی قوی تر شدی و راستش من حتی حسرت تجریه بزرگت رو میخورم چون کلی درس گرفتی.

به خدا که زندگی تو به خاطر این یه خاطره بد محکوم به شکست نیست و هیچکس از فردا خبر نداره و فکر نمیکنم که قرار باشه که رنگ آرامش و خوشحالی رو دیگه نبینی.

فقط تجربه کردی.

من همیشه پشتتم،بهت افتخار میکنم.دوستت دارم و هیچوقت به خاطر اون اتفاق یا اینکه کس دیگه با تو رفتاری کرده که لایقش نبودی فکر نمیکنم بی ارزشی.

تو یه موجود خوش قلب مهربون ارزشمندی با بدی های انسانی کوچیک که دچار اشتباه شده.

  • ۹۹/۰۶/۲۴
  • آناهید هیچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی