28 سالگی در گوشه ای از خاورمیانه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

میدونی 27 سالگی در گوشه ای از خاورمیانه یعنی چی؟

یعنی عدم آگاهی،یعنی ندونستن کوچیکترین حقای خودت،یعنی ارزش قایل نبودن برای خودت.

یعنی سوختن و ساختن و ساختن بی دلیل.

یعنی هر چی به هر کی بگی بابا یه راهی به من نشون بدین.قد قفس تنگ افکار و آرزوهاشون بخوان تو رو هم نگه دارن.

میدونی همین گوشه خاورمیانه خوبی های خودشم داشتا،تو همین گوشه با رابطه این همه سال کار کردم و خرجمو دراوردم.

تو همین گوشه استادم پشت اشتباه وحشتناکم وایساد و گفت من تو رو میشناسم نگران نباش من پشتتم.

تو همین گوشه مدیر قرارادادم خودشو کشت وامم جور شه.

تو همین گوشه شاگردم برای پیشرفت من خودشو به آب و آنیش میزنه.

ولی آی از سقف کوتاه آرزوهای مردم این گوشه و تنگ نظریشون.

  • ۹۹/۰۶/۲۹
  • آناهید هیچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی