28 سالگی در گوشه ای از خاورمیانه

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

عزیز مامان اگه بدونی من تو این 2-3 سال گدشته چه گندی تو زندگیم زدم یا حسلبی از وجودم شرمنده میشی یا اگه خیلی باشعور باشی به احساسات عاشقانه و صداقت و میلم به تجربه افتخار میکنی.

من مورد سواستفاده قرار گرفتم.در حقم بی انصافی شد.

نمیدونم خنگ بودم و بچه بازی دراوردم یا چی.

ولی باورت میشه بعد از 3 سال جدیدا فهمیدم چی شده.

من تازه فهمیدم مدل اون رابطه چی بوده....

ولی میدونی چقدر اذیت شدم تا بفهمم.چقدر عذاب وجدان،احساس تنهایی و رها شدگی  و بی ارزشی.

من میزارم تو تجربه کنی،زندگی کنی،بهت قول میدم.

محدودیتی برای خودت و آرزوهات در نظر نمیگیرم و بهت حس ارزشمندی میدم.

در عین حال مراقبتم و ازت حمایت میکنم.

ولی هیچ انسانی کامل نیست و یه سری جاهاشو خودت باید بری.

  • ۹۹/۰۸/۰۳
  • آناهید هیچی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی